بر اساس اظهارات معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران و دبیر نمایشگاه اکسپو 2024، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، 3000 تاجر و بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

حضور منسجم اتاق ایران در ایران‌اکسپو
۱۴۰۳

در جلسه شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور، جزئیات نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ (توانمندی‌های صادراتی ایران) که قرار است ششمین دوره آن از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود، تشریح شد.

گیلان کلیـک >> نقل از روابط،عمومی  اتاق بازرگانی گیلان – بر اساس اظهارات معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران و دبیر نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ۳۰۰۰ تاجر و بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

🔹علی چاغروند، ادامه داد: برای اولین بار اتاق ایران در این رویداد به صورت منسجم حضور دارد. اتاق‌های استانی هم امکان حضور دارند. غرفه اتاق ایران در نمایشگاه اکسپو، هزار متر است.

🔹به گفته چاغروند، مقرر شده تا ۶ همایش در ۶ گروه کالایی به همت کمیسیون‌های تخصصی اتاق ایران در حاشیه این نمایشگاه برگزار شود و اتاق‌های بازرگانی خارجی هم با هماهنگی معاونت بین‌الملل اتاق ایران و اتاق‌های مشترک دعوت شدند.

انتهای پیام/ کلیـک >>