با حضور رئیس شورای شهر رشت و شهردار منطقه یک رشت؛

کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت تجلیل شدند

  پرینت
کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت تجلیل شدند
شناسه خبر : 5648 | تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۷:۴۳ |
 با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت و مهندس یزدانی شهردار منطقه یک رشت از کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت همزمان با فرا رسیدن روز کارگر تقدیر شد

با حضور رئیس شورای شهر رشت و شهردار منطقه یک رشت؛

کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت تجلیل شدند

 با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت و مهندس یزدانی شهردار منطقه یک رشت از کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت همزمان با فرا رسیدن روز کارگر تقدیر شد.

 با حضور محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت و مهندس یزدانی شهردار منطقه یک رشت از کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت همزمان با فرا رسیدن روز کارگر تقدیر شد.

گیلان کلیـک >> نقل  از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی رشت؛ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار با تبریک روز کارگر و خدا قوت به شهردار و پرسنل شهرداری منطقه یک رشت اظهار کرد: این جلسه به پاس گرامی داشت تمامی تلاش هایی است که کارگران خدوم شهرداری منطقه یک طی یکسال اخیر در راستای بهبود وضعیت شهری انجام داده اند.

وی با بیان اینکه عملکرد کارکنان شهرداری رشت در منظر عموم قرار دارد افزود: یقینا تلاش های کارگران خدوم شهرداری رشت از نگاه اعضای شورا و شهروندان پنهان نمی ماند و همواره قدردان زحمات آنان هستیم.

کارگرنیا به جایگاه رفیع کارگران در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: اعضای شورا قدردان تلاش های کارگران خدوم و دیگر پرسنل شهرداری رشت هستند و در این میان قشر همیشه پُرتلاش کارگری شهرداری رشت از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و خدا را شاکریم که به لطف الهی و اتحاد شورا و شهرداری رشت، موتور توسعه رشت به حرکت درآمده است و یقینا مشاهده خدمات صادقانه در مردم امیدواری ایجاد می کند و ما به عنوان منتخبین مردم رشت در شورا در خدمت نیروهای پرتلاش شهرداری رشت هستیم و امیدواریم با تصمیمات و مصوبات خوب و سازنده در شورا بتوانیم بخشی از دغدغه های معیشتی کارکنان پرتلاش شهرداری را برطرف کنیم.

وی با تاکید به برگزاری مراسمی در خور شان و با هدف تجلیل از کارگران خدوم شهرداری رشت بیان کرد: شهردار رشت به واسطه ماموریت کاری در تهران حضور دارد و ان شاا پس از بازگشت وی برنامه ریزی های لازم در این باره انجام و اجرایی می شود.

 

 با مدیریت خوب، مسیر خدمت در شهرداری هموار شده است

شهردار منطقه یک رشت نیز در این جلسه با تبریک نهم اردیبهشت، روز شوراها و گرامی داشت روز کارگر اظهار کرد: به مناسبت روز کارگر با حضور دکتر کارگرنیا ریاست شورای رشت از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری منطقه یک رشت در حوزه های مختلف تجلیل می کنیم و با توجه به اینکه، منطقه یک شهرداری رشت بسیار وسیع است ،واقعا حجم کاری فراوانی بر دوش کارگران این منطقه از شهرداری قرار دارد .

یوسف یزدانی با بیان اینکه شهرداری منطقه یک رشت بالاترین میزان درآمد را دارد افزود: در زمان بارش برف در سال ۱۴۰۲ تلاش های فراوانی به منظور جلوگیری از بروز مشکلات برای شهروندان انجام شد و کارگران خدوم و پرتلاش شهرداری منطقه یک رشت تمامی معابر را در کوتاهترین زمان ممکن برف روبی کردند.

وی با بیان اینکه واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت همواره نگاه پدرانه و دلسوزانه به کارکنان بالاخص قشر کارگر شهرداری رشت دارد تصریح کرد: در بسیاری از مصوبات حمایتی که در دوران فعالیت شورای ششم رشت تصویب رسید این نگاه حمایتی به خوبی قابل مشاهده است‌ و بر خود واجب می دانم از تمامی حمایت های رئیس و اعضای شورای شهر رشت در راستای رفع مشکلات کارکنان و کارگران تقدیر و تشکر کنم.

یزدانی با تاکید به اینکه با مدیریت مدبرانه دکتر واثق کارگرنیا ریاست شورای شهر رشت فضای کار در شهرداری ایجاد و قوت گرفت افزود: رئیس و اعضای شورای رشت الحق والانصاف همواره همراه و حامی شهرداری رشت هستند و با تصویب لوایح متعدد شهرداری رشت توسط شورا ، مسیر خدمت برای شهرداری هموار شده است.

گفتنی است، در این جلسه از تعدادی از کارگران نمونه شهرداری منطقه رشت در حوزه های رفت و روب، فضای سبز و .. تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/  کلیـک >>

برچسب ها
اخبار مشابه
کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت در هفتاد و یکمین اجلاس روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان در شهر قم : تدوین برنامه راهبردی عملیاتی رشت بر پایه توسعه گردشگری پایدار/ حضور شوراها در کمیسیون های استانی با داشتن حق رای/
آیین رونمایی از سامانه نظارت مردمی دیده بان برگزار شد
دکتر حشمت یک رزمنده مجاهد در نهضت جنگل/ بیرون کردن اجانب هدف نهضت جنگل
پیشرفت کند پروژه کابل های خودنگهدار / بحران و ابر چالش پسماند و فاضلاب در کوچصفهان
تقدیر از دانش آموز امانت‌دار پایه چهارم با اهدای گل و یک قطعه پلاک طلا
برگزاری مراسم روز کارگر برای کارگران خدوم شهرداری رشت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.