ینجانب ضمن محکوم ساختن این حادثه ناجوانمردانه و ریختن خون جمعی از کودکان، زنان و مردان نجیب این سرزمیـن، با ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان حادثه، به ملت شریف ایران و همشهریان خود نیز عرض تسلیت نموده و از درگاه احدیت، قرب الهی و سعادت جاودان برای شهدای این حادثه مسئلت دارم و شفای عاجل مصدومان حادثه را از خداوند منان خواستارم. امید که روند مداوای مصدومان ، از حمایتهای بهنگام مسئولان شهری ، دولتی و ارگانی برخوردار شده و با همراهی نیروهای امداد رسان تسریع شود.

پیام تسلیت علیرضا تاج شهرستانی به در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان

گاه زبان قاصر میماند از بیان ددمنشی و وحشگیری دیوسیرتان انسان نما !
حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن جمع کثیری از هموطنان در مراسم بزرگداشت سردار غیور شهید حاج قاسم سلیمانی، موجب خشم عمومی و تاثر و اندوه فراوان شد؛ کوردلانی که دستشان به خون بیگناهان آلوده است، گناه ننگین این جنایت بشری را تا ابدیت به دوش خواهند کشید و از عقوبت دنیایی این ددمنشی نیز در امان نمیمانند.

اینجانب ضمن محکوم ساختن این حادثه ناجوانمردانه و ریختن خون جمعی از کودکان، زنان و مردان نجیب این سرزمیـن، با ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان حادثه، به ملت شریف ایران و همشهریان خود نیز عرض تسلیت نموده و از درگاه احدیت، قرب الهی و سعادت جاودان برای شهدای این حادثه مسئلت دارم و شفای عاجل مصدومان حادثه را از خداوند منان خواستارم.

امید که روند مداوای مصدومان ، از حمایتهای بهنگام مسئولان شهری ، دولتی و ارگانی برخوردار شده و با همراهی نیروهای امداد رسان تسریع شود.

علیرضا تاج شهرستانی
عضو شورای اسلامی شهر رشت

  • نویسنده : نسرین عشقی